Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Μεταμφιέσεις

Ο Καρατζαφέρης μιλώντας στην Βουλή με αφορμή την κλήση του Καραμανλή στην επιτροπή για την υπόθεση του Βατοπεδίου, ανέφερε πως ο πρώην Πρωθυπουργός θα έπρεπε να είχε μιλήσει εδώ και καιρό.. "Φοβάται όμως να βγει στην κοινωνία και μεταμφιέζεται για να βγει απο το σπίτι του" συνέχισε ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ.. Εμείς το ψάξαμε* λίγο το θέμα και βρήκαμε μια φωτογραφία που προκαλεί... ΣΟΚ!! Δείτε..


*Δαιμων ιερε Porter, μα το theo, σ' ευχαριστούμε. Έκανε σκαλί δουλειά...

               

7 σχόλια:

  1. The μόνη ως ρεπόρτερ23 Οκτωβρίου 2010 στις 10:24 π.μ.

    Το ότι είναι αυτός, άπω δεικνύεται (πέρα από το γεγονός ότι όλοι του έχουν γυρισμένη την πλάτη) και από την ποσότητα φαγητού που παρήγγειλε. Εδώ παραλαμβάνει τα δύο από τα δεκαέξι τεμάχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνεται κι από το λυπημένο ύφος που έχει το σάντουιτς πριν περάσει στην ανυπαρξία.
    Άβυσσος η κοιλιά του "ανθρώπου"!
    Άραγε έχεις χέσει το Φαγοπαίδι με το Βατοπέδι;
    Ή τσάμπα μεταμφιαχέζεται;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μουά, χα, χαα, χαααα! Καλός είσαι, του λόγου σου. Πού, μωρέ, τα σκέφτηκες όλα τούτα; Ήταν, πολλά τα λεφτά, τι να 'κανε το παιδί; Δεν είσαι σωστός, ωρε, να βγάζεις τέτοιους χρησμούς και να παίζεις με την κοιλιά του Φατοπαιδίου. Υπάρχει και 'κει κοίλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε είστε σίγουροι πως είναι Αυτός;
    Γιατί εγώ 'εχω αρχισει να ξεχνω και τη φάτσα Του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. διακρίνω μια θλίψη στα μάτια, δεν πρόλαβε να φάει όλα όσα χωράει η σαπιοκοιλιά του. 10.000.000 Έλληνες δεν είναι και κάτι φοβερό για τη λιγούρα μόνο..... και έτσι όταν ήρθαν οι άλλοι τον μαλώσανε που μόνο υπολείμματα και κόκαλα άφησε. Τι σκατά να φάνε αυτοί τώρα?(όχι ότι δεν βρήκαν, λέμε τώρα, αλλά αυτό είναι μια άλλη εξ ίσου γλυκιά ιστορία )λοιπόν γι' αυτό και αυτή η θλίψη και όχι λόγω δυσπεψίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ~Σπύρο,
    Προφαλλός εννοείς Βασίλικη Κοιλια.
    I can all Athos?

    ~Solo,
    H αναφορά στο όνομά Του καλώς γίνεται με ΚΕΦΑΛΑΙΑ.
    Είναι ο λεγόμενος "κε-φαλλικός φόρος τιμής".

    ~Σοφία,
    ορθοί ακούσαμε την ερμηνεία της θλ-Ύψιστου.
    Ω σόγια τη δυσπεψία την αντιμετωπίζει εύκωλα, ως μηρυκαστικό της ποι-κοιλίας Masai:
    Μασάει και χωνεύει δύο φορές και κάνει διπλή πέψη (δις πεψία), πίνοντας δύο λίτρα PEPSI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τον λόγο έχει η υπέρ ass PC25 Οκτωβρίου 2010 στις 1:27 π.μ.

    Άντερε ακαμάτηδες, ο ακάματος και καταλληλότερος είναι ο καλύτερος. Εσείς μπορείτε να κάνετε 42 πίστες formula 1 στο playstation; Σκόνη τον έκανε τον κουμπάρο του τον Βάκη.
    ΚΕΠ una δύται τικ Annie τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή