Κι είχαν το θράσος οι MEGAλοι PAPAGAλοι να μιλήσουν για πολιτισμό!
Με φαρδύ-πλατύ τον κεντρικό τίτλο στο κρόουλ μπαρ:
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΒΕΒΥΛΩΘΗΚΕ(sic) !!!
Προεξάρχοντος (τη απουσία του άρχοντος) του Παύλου, πουτσίμα-τσίμα κατάφερε να μη σκίσει τα ιΜΑΤιά του για την "αδιανόητη ιδιοποίηση δημόσιας περιουσίας προς διεκδίκηση των δικαιωΜΑΤων τους" (εννοώντας τον "ιερό" βράχο-βράχο τον καημό μου τον ΜΑΤράω και πονώ κι είναι το "τροϊκανό μου" πότε το "μάννα" θα το δω...)
Για να ΜΑΤαφέρει τη σκυτάλη του σχολιασμού στον τρισμέγιστο φωστήρα της τρισηλιθίου φαιότητας του "man to man" όλοι Ταψί, Μανώλη Καψή.
Κι αν σκεφτεί κανείς πως και σήμερα οι απεργοί καταληψίες πάλεψαν με τη χούντα, ο συνειρμός έρχεται αυτόΜΑΤα:
Άραγε όλοι οι MEGAλοPAPAGAλοι τί μίσος να νιώθουν για τους φοιτητές που το '73 κατέλαβαν τη δημόσια περιουσία του Πολυτεχνείου;;;
ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια επιχοιροίΜΑΤα ΜΑΤαχοιροίστηκε κι ο μίστερ "Καλημέρα Γελάδα".
Δηλαδή, στην κυριολεξία Φτυστοί ο ιερέας παπα Δάκης! Ο "ευρών" α-μη-φτύσετε!
Έτσι λιπών και μή χοιρότερα...
Κάθε φορά που βεβΥλώνεται ο πολιτισμός (τους), οι MEGAλοι PAPAGAλοι νιώθουν πως βεβΥλώνεται ο πωλητισμός τους (κι ο προσηλυτισμός τους...)
Ο πωλών τοις ΜΑΤρητοίς κι ο πωλών επί piss τόσοι.
Τόσοι και τόσοι ΜΑΤαλλάχτηκαν σ' οστά!
Σωστά...Και κατά πως λέει κι ο Ζερβουδάκης:
"...Έτσι ίσως κερδίσω μπόλικα λεφτά
κάποιοι θα με βάλουν στο παιχνίδι
μα μην κλαίς για μένα αγάπη μου γλυκειά
δεν θα είμαι ο μόνος που βρωμάει σαν σκουπίδι..."
Και δεν πά να 'χε stick η βεβύλωση του πολιτισμού...
Τί να πεις...
Βαβύλη ζήσε σήμα σ' ωδή Γης!
(Το ευφυές λογοπαίγνιο του τίτλου είναι από τη σημερινή ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ)

Όλα αυτά τα καθ' οικία, μετέρχονται αηδή επιχειρήματα για "δημόσιες περιουσίες", "νοικοκυραίους" κι άλλα φαιδρά που πριν από κάποια χρόνια δεν θα τολμούσαν να εκστομίσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜύξαι χα! στητέ πάλη κάποιοι και μη λύσετε για "αθώους" αν και όταν λάβουν την πληρωμή τους...
Απ' είστ' εφτά λόγ' ωπ, έγνοια!
ΑπάντησηΔιαγραφή~Θεία ΔΗΚΚΙ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΩ θεό! Σαργοί! Αλλά θέλεις Μονή...
(κι άμαξαι Χ αστοί, θα του βάλουμ' έξυπνοι τυρί.
Από κεί νάτα ΕΚΟΦ αντίκα. Που sex ή πεινάνε θ' Έλλης ΔΕΘ Έλλης)
~Πάνω ο δικτάτορας πατήρ πάσης σάτιρας.
TV μνημονίου μήτηρ παντός λογοπαιγνίου...
Τικ εάν βεβυλώθηκε; Έτσι κυάλι ως ήταν είδη Βαβυλωμένος. Ξέχασα tech όλα στον Βαβύλη της ένδοξης Βαβυλώνας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Βαβύλης δεν πιάνεται, δες... τρέχει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε στρέχει γιατί έφυγε από την Καβύλη.
Τώρα μένει στη βύλα του, διαβάζει κόμικς της Βαβύλ και βυλέπει ράδιο Αρβήλα και παλιές ταινίες με τον Αβυλωνίτη.
Δεδυλωμένος τυφλεθεατής.