Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

島上沒有離開島

- "Νησί για νησί δεν άφησες όλο το καλοκαίρι, SUR-TU-KO!",
είπε ο Τζιαμπάο στον ellina (ΒΡ)ομόλογό του, "KA-TSE-KΕ-LI-GO στην Αθήνα!"
Αλλά ο GI-OR-GA-KIS έκανε τον κινέζο:
-"Στη Τζια μ' πάω τώρα, τζιαμπα-όλα πληρωμένα!!" απάντησε ο ellinas οικονομολόγος (σηκωνω ομολογο σσσς")

Έπειτα απ' αυτό το διάλογο, ο Τζιαμπάο έκανε ολιστική γυμναστική (ω! ληστή και γύμνια αστική) κι ένιωσε την ανάγκη να διαλογιστεί, για να μη διαολιστεί απ' τον διαολοληστή, του διαόλου λογιστή...


Ω, πόση μειώνει ένα φυλλαράκι: Είπε γράφησαν 11 συμφωνίες. Δύο διακρατικές (διόδια; κράτη καις!)  και εννέα επιχειρηματικές! (ε, νέα επί χοίροι μάτι καις...).  
Είπατε τί ποτά; Τί ποτά, ύπατε;;  Είμ' ίππος δεν ΗΠΑ τ' ΕΕ;;;

Οι αρχαίοι Κινέζοι φιλόσοφοι έλεγαν:   
坐在旁邊的混蛋,音殺樂趣 
(και δεν είχαν άδικο...)

Κι ω! πόση μειώνει άλλο ένα φυλλαράκι:
艾德的吉普賽代和他的心甜
που πάει να πει «είδε ο γύφτος τη γενιά του κι αναγάλιασε η καρδιά του».

Με τόΣη μύτη, ως κατ' εξοχήν (ω! σκατά έξω χύειν)  κινέζο, επιδειχτικά απόντα!
(ε, πηδήχτηκα απ' όντα!)

14 σχόλια:

  1. Δηλαδη να θεωρηθει το συμβαν...θετικο!!!
    Διοτι κραταει σε επαγρυπνηση(το κυριο προσον
    ενος κομ....στη,κατα το ανεκδοτο)κατι
    λεβεντες σαν κι εσενα!!!!
    ΥΓ. Για βαστα ρε φιλε!!! Εδω πεθαιναμε να
    καταλαβουμε τα δισλληνικα σου και τωρα
    μας την παιζεις με το κινεζικα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά σου λέει ο μπλε ή θλιμμένος Γιάννης, μη μας την παίζεις. Μ' όνο Σούλες ότι μας την παίζουν μια χαρά αυτοί...
    Το "ω! ληστή και γύμνια αστική" έγραψε. Αρκεί να μην το μάθει ο άχρηστος πους της Π. (αναγραμματισμός του χρήστου παπουτσή, αυτού που φτιάχνει παπούτσια στη γειτονιά μου δηλαδή).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξέχασα: κάθε 4 Οκτωβρίου γιορτάζουμε δύο άσχετα γεγονότα, την παγκόσμια ημέρα των ζώων και την επέτειο της ίδρυσης της Νέας Δημοκρατίας. Χρόνια Paul α!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 艾德的吉普賽代和他的心甜 που πάει να πει «είδε ο γύφτος τη γενιά του κι αναγάλιασε η καρδιά του».

    Υ.Γ.
    Αν δεν πιστεύεις, βάλτο στη μετάφραση του Google.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @johntheblue,
    Διώκει,ναί ζει, κάτι μέρα
    τη διςλεκσία κάνουν πέρα!

    @theo,
    -Κι ωχροί στο spa που τσιςςςςς εγραψε!!!
    δηλαδή, κάποιος κατούρησε στο spa και βγήκαμε ωχροί! ...κινέζοι!
    (Κανε κι υάλους ανά γραμματείς mousse. Θα τους... τη μισούμε δε όντως!)

    -Πόσο άσχετα είναι τα δύο γεγονότα;
    Δηλ. η ΝΔ δεν έχει ζώα;;;
    Εξάλλου χτες ήταν καίει επαίτη ως του 'πα: ΣΟΚ!!!
    Ένα σόλο κλήρος χρόνος που μοιάζει με 100 χρόνια μοναξιάς (μια ζύμ' εκατόχρονη άμμων αξίας...)
    Τα χρόνια της (Χρήστη ανΟρθώ δόξης) (Χ.Ο.) λέρας!!!

    @Πάνο,
    你說得對!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 拉屎
    Η Άννα γραμματισμοί είναι ευ γενική χοροί γεια του ιππουργείου παδιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 上帝的禮物,
    ω Άννα-γραμματι-εσμός 很 πολύ 智能字謎 !!!

    (SI-GNO-MI, αλλά τις λέξεις που τελειώνουν σε "εσμός", ο γκουρού(no pangalos) δεν μας τις έμαθε ακόμα. Του χρόνου, λέει, τον Αύγουστο, που θα 'ναι παχιές οι μύγες (για να κάνουμε κι εργαστήρια...)
    Εξάλλου αυτός συντονίζει τους προ-γραμματ-εσμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γάμοι θήκαι οκ έρως: έξω κάνει Φουτζίτσου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρό σεξ ε, MITSIBISHIS κάνα κρυολόγημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μικρόβια θα τσιμπήσω, γ@αμώ τον Χ.Υ.Τ.Α. τσι (Hitatchi) και τα σκουπίδια τσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι, Boris και Γ, ραφής σόλες στις γλώσσες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή