Με την ευκαιρία των γενεθλίων του και αντί ευχών, η στήλη παραθέτει ένα μικρό βιογραφικό απόσπασμα γι αυτόν που έστειλε πολλούς αγωνιστές στο απόσπασμα, με το αζημίωτο, και μάλιστα, όχι μόνο έναντι αδρής αμοιβής αλλά και με τόκο (αν η πληρωμή καθυστερούσε...)
Λέγεται (από τον βοσκό που περιγράφει το σύντομο ανέκδοτο απόσπασμα) ότι τους αγωνιστές της αντίστασης τους ξετρύπωνε απ' όπου μπορούσαν να κρυφτούν· ακόμα και μέσα από στάνες, εισπράττοντας τόκο με το στανιό, το λέγόμενο και "τόκο στάνης"
Φυσικά, για ευνόητους λόγους, δεν κατονομάζεται το όνομα του ακατανόμαστου καταραμένου.
(π.χ. μια κατάρα του θα μπορούσε να προκαλέσει κατάρρευση του διαδικτύου και καταρράκτη μιας ακατάσχετης καταρροής προβλημάτων από δω μέχρι το ...Κατάρ!)
Για το λόγο αυτό, το απόσπασμα χρησιμοποιεί επανειλημμένα αναγραμματισμένο το όνομα του καταραμένου ακατανόμαστου και αναφέρει τα εξής:
"...Ήταν η μαύρη εποχή που οι γκεσταπίτες επιστράτευαν τον κάθε χαφιέ ή κομιστήν σκατοτσάτσων δημιουργώντας μια μικτή όαση σκατοτσάτσων κι οι γερμανοί με τη "βοήθεια" που τους έδινε ο κάθε σκατοτιμητής, σκότωναν! Τότε βρήκε την ευκαιρία ο νεαρός ονόματι "Μη νικητών σκατοτσάτσος" κι όπως ήταν ικανός, έπιασε αμέσως δουλειά.
Όντας στοκ σκατών σημίτη, οι γερμανοί τον χρησιμοποίησαν σαν τιμητή στο στοκ σκατών , δηλ. στο στοκ των δωσίλογων που διέθεταν. Στο μυαλό του συνεχώς ήταν ο τόκος (σαν τιμητής σκατών) από τις αμοιβές που θα εισέπραττε για κάθε προδοσία.
"Τόκος στάνης-τιμή σκατών", σκέφτηκε κι οδήγησε τους γκεσταπίτες στην πλησιέστερη στάνη, όπου ήξερε πως κρύβονταν αγωνιστές της αντίστασης.
Δεν πρόσεξε, όμως, το τσοπανόσκυλο που γάβγισε δυνατά και συνθηματικά, σαν να 'λεγε στους κρυμμένους αγωνιστές: "ΣΟΣ! Κοντά τιμητής σκατών!". Τότε ο προδότης για να μην προδοθεί ο ίδιος (και χάσει την αμοιβή), φώναξε στο γερμανό σμηνίτη: "Σκατά! Σμηνίτη, σκότωστον!" και γρήγορα-γρήγορα έτρεξε στον άρχοντα να πάρει τα τριάκοντα..."
(από τις αφηγήσεις ενός βοσκού)
Εμείς, τί να πούμε σε μια τέτοια θλιβερή και ζοφερή επέτειο των γενεθλίων του προδότη; (και του κάθε προδότη...)
Ας είναι μεγάλοι οι χάροι του κι ελαφριά η κοπριά που θα τον σκεπάσει...
Λέγεται (από τον βοσκό που περιγράφει το σύντομο ανέκδοτο απόσπασμα) ότι τους αγωνιστές της αντίστασης τους ξετρύπωνε απ' όπου μπορούσαν να κρυφτούν· ακόμα και μέσα από στάνες, εισπράττοντας τόκο με το στανιό, το λέγόμενο και "τόκο στάνης"
Φυσικά, για ευνόητους λόγους, δεν κατονομάζεται το όνομα του ακατανόμαστου καταραμένου.
(π.χ. μια κατάρα του θα μπορούσε να προκαλέσει κατάρρευση του διαδικτύου και καταρράκτη μιας ακατάσχετης καταρροής προβλημάτων από δω μέχρι το ...Κατάρ!)
Για το λόγο αυτό, το απόσπασμα χρησιμοποιεί επανειλημμένα αναγραμματισμένο το όνομα του καταραμένου ακατανόμαστου και αναφέρει τα εξής:
"...Ήταν η μαύρη εποχή που οι γκεσταπίτες επιστράτευαν τον κάθε χαφιέ ή κομιστήν σκατοτσάτσων δημιουργώντας μια μικτή όαση σκατοτσάτσων κι οι γερμανοί με τη "βοήθεια" που τους έδινε ο κάθε σκατοτιμητής, σκότωναν! Τότε βρήκε την ευκαιρία ο νεαρός ονόματι "Μη νικητών σκατοτσάτσος" κι όπως ήταν ικανός, έπιασε αμέσως δουλειά.
Όντας στοκ σκατών σημίτη, οι γερμανοί τον χρησιμοποίησαν σαν τιμητή στο στοκ σκατών , δηλ. στο στοκ των δωσίλογων που διέθεταν. Στο μυαλό του συνεχώς ήταν ο τόκος (σαν τιμητής σκατών) από τις αμοιβές που θα εισέπραττε για κάθε προδοσία.
"Τόκος στάνης-τιμή σκατών", σκέφτηκε κι οδήγησε τους γκεσταπίτες στην πλησιέστερη στάνη, όπου ήξερε πως κρύβονταν αγωνιστές της αντίστασης.
Δεν πρόσεξε, όμως, το τσοπανόσκυλο που γάβγισε δυνατά και συνθηματικά, σαν να 'λεγε στους κρυμμένους αγωνιστές: "ΣΟΣ! Κοντά τιμητής σκατών!". Τότε ο προδότης για να μην προδοθεί ο ίδιος (και χάσει την αμοιβή), φώναξε στο γερμανό σμηνίτη: "Σκατά! Σμηνίτη, σκότωστον!" και γρήγορα-γρήγορα έτρεξε στον άρχοντα να πάρει τα τριάκοντα..."
(από τις αφηγήσεις ενός βοσκού)
Εμείς, τί να πούμε σε μια τέτοια θλιβερή και ζοφερή επέτειο των γενεθλίων του προδότη; (και του κάθε προδότη...)
Ας είναι μεγάλοι οι χάροι του κι ελαφριά η κοπριά που θα τον σκεπάσει...
Αμην
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαφωνώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ παρουσίαση κάποιου με αναγραμματισμό (χωρίς να ξέρουμε ποιός είναι) και με τέτοιες λεπτομέρειες , δεν έχει πλάκα.
Έπειτα όταν μιλάμε για ιστορικές αλήθειες νομίζω θα πρέπει να ξεκαθαρίζουμε τα γενικώς αποδειγμένα απο τις εικασίες.
Εμείς μπορεί μεταξύ μας να έχουμε μια πάνω κάτω κοινή γλώσσα αλλά...
μας βλέπουν κι άλλοι και παίρνουν κακό παράδειγμα για τους δικούς τους σκοπούς!
Σκατά, σκατό μη στήσω...
ΑπάντησηΔιαγραφή~Σοφία,
ΑπάντησηΔιαγραφή...και πότε!
~Solo,
Παρουσίαση;;; Κάποιου;;; Λεπτομέρειες;;; Ιστορικές αλήθειες;;; Αποδειγμένα;;; Εικασίες;;;
Φιλαράκι, σόρι, αλλά νομίζω έχεις συγχέσει κάποιες έννοιες που χωράνε στις ιστορικές διατριβές, αλλά δεν χωράνε στην (όποια) σάτιρα!
Αν περιμένεις απ' αυτό το μπλογκ (όπου γράφω για να κάνω το "κομμάτι μου") τήρηση των κανόνων της (κατεστημένης αστικής ηθικής) δεοντολογίας, μάλλον βρίσκεσαι σε λάθος μπλογκ...
Τώρα, αν υποννοείς "κρύο χιούμορ", ουδεμία αντίρρηση! (περί horror-έξεως, κώλο κι ήθο πιτα)
Δεν τολμώ ούτε να διαφωνήσω ούτε να συμφωνήσω επί της διαφωνίας σου, διότι πραγματικά δεν σε κατάλαβα!
Περιμένω διευκρινίσεις...
~Ψηλέ,
Σε παρακαλώ να είσαι πιό κόσμιος! Είδες πουθενά στην ανάρτηση τέτοιες λέξεις ;
Κρίμα το μπόι σου (σωματικό και πολιτικοηθικό...)
Έναν αναγραμματισμό του ονόματος ε Κανά κι εγώ και πέσατε να με φάτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσε που το γεγονός ότι φεύγοντας η μέρα των γενεθλίων του πλημμύρισε τη χώρα, το κάνατε γαργάρα! Δέντρα πίκα τε; Που θα μου πείτε δεν είμαι κόσμιος, με διαγωγή κοσμία και στις τρεις τάξεις του σχολείου που πήγα.
Σαν να πάει το μυαλό μου σε κάποιον π… Δεν θα πω ονόματα, αλλά εδώ πρόκειται για solo ψηλο~σοφία. Και να μην αρχίσω να ανακατεύω την τράπουλα, ε; Π.χ. ψolo φηλο~sοφία κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφή~Λιγότερο ψηλέ πλέον,
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι μπράβο· χαμήλωσε!
(από ψηλά δεν ζωγραφίζεται το όνειδος...)
Άσπρος έχανε στήνει καρυα!
(put on έχουνε has men, ω! πατώ Κόρφα)
Αννίταν ΔΝΤ να μην εκδικηθεί το πιο κόκκινων εισί!
Ω ψιλοσαργοί...αλλά δέσειν χοροί!
(ω Άννα! Γραμματείς μ' όσου κατέχω Ρ-ήθη)
~Πάνω,
Ψηλοσοφούμεν τ' εμετέ ευκοιλίας
και ψηλό καλούμεν ουκ άνευ μαλακίας
(Φτου και δίδεις)
Χαρα στο κουραγιο σου,φιλε μου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπου ασχολεισαι με σκουπιδια.
Δυστυχως,ομως:
Προλαβε και αφησε πισω του τα
ΝΤΟΡΑ του!!!!
Πούστη, ρύζι! Sauce άλλες;
ΑπάντησηΔιαγραφήCat-X Έρη ο μπλουτζον με τα μπλουτζιν. Κατ' άλλα βέτο να Κάτων ω μαστό!
ΠΑΜΕ γυάλα...
Μάλλον ήμουν εκτός "πνεύματος"
ΑπάντησηΔιαγραφήΞαναδιαβάζοντάς το τώρα το κείμενο "το πήρα αλλοιώς"
Αναθεωρώ την ψoloφιλοσοφία μου γιατί...
κι εμένα με βλέπουν κι άλλοι
Κι εγώ αναθεώρησα!
ΑπάντησηΔιαγραφή(την άλλη φορά θα τον "γράψω κανονικά"
χωρίσαν αγράμματοι εις mousse!)
Να ζήσουν οι αναθεωρητές! (που λέει κι η Αλέκα)
Σε καλώ σ' ορυζο στυλ αίσχη μας!
Τι ρε βυζί ω νηστικά είναι αυτά; Άνινε έτσι, να έρθω κι εγώ; Να άδω στη λέσχη αδολεσχώς.
ΑπάντησηΔιαγραφή